LID WORDEN

Lid worden van onze club

Elke dinsdagavond kun je kennis maken met de club en het badmintonspel. De avond begint om 19.30 uur in sporthal Aan de Oosterplas in Den Bosch. Heb je belangstelling stuur dan een mailtje naar hertogstad@live.nl. Je krijgt dan een reactie van Eva (secretaris).

Neem wel sportkleding, sportschoenen en een racket mee, dan zorgen wij voor de shuttles! Geen eigen racket? Geen probleem. We hebben leenrackets beschikbaar.

Je mag aan 3 gratis proeflessen deelnemen meespelen om te kijken of het iets voor jou is.

Enthousiast geworden? Dan kun je je heel makkelijk inschrijven door het invullen van een inschrijfformulier.

Download het formulier <HIER>

Of vraag hiernaar tijdens de trainingsavond of mail naar hertogstad@live.nl

Voor €10,- per maand ben je lid inclusief training!

Voor meer informatie of een afspraak voor een kennismaking kun je bellen naar 06-251 000 26

of mail naar hertogstad@live.nl